מלון לאונרדו ירושלים טלפון

מחפשים מספר טלפון של מלון לאונרדו ירושלים? הגעתם ליעד! באתר ספר טלפונים תמצאו מספר טלפון של מלון לאונרדו ירושלים תוך פחות מ-5 שניות, ממש כאן למטה:

מספר טלפון עבור הזמנות, מידע ושירות לקוחות

מלון לאונרדו ירושלים טלפון:

מעדיפים להזמין ישר דרך אתר המלון?

אודות המלון

על פי אתר המלון: מלון לאונרדו ירושלים (לשעבר מוריה קלאסיק ירושלים) הממוקם בסמוך לרכבת הקלה ובקרבת מוזיאון ישראל, מרחק הליכה קצר מהאטרקציות העירוניות, משלב אווירה ייחודית לצד היסטוריה וחידושים. בזכות חדרים גדולים ומרווחים, ארוחות נפלאות ושירות אישי ומפנק במיוחד, תיהנו מחופשה משפחתית קלאסית קרוב לכל מה שמעניין לפגוש ולראות בירושלים – והכל במחיר משתלם במיוחד.

כדי להכיר את ירושלים על כל צדדיה צריך להתארח בה. טיול בן כמה שעות פשוט לא יספיק, והדרך הטובה ביותר היא להזמין חופשה במלון לאונרדו ירושלים. לפניכם הזדמנות נהדרת לנפוש אל מול נופים נפלאים וליהנות ממבחר סוויטות וחדרים בעלי אבזור מפנק, מקולינריה משובחת ומשירותים המתאימים גם לדתיים ולשומרי מסורת.

בואו להכיר את עיר הקודש במהלך חופשה משפחתית או זוגית במלון לאונרדו ירושלים ותבלו אותה עם מבחר פינוקים: טיפולי ספא איכותיים, ארוחות נפלאות, בריכה (עונתית) , מועדון ילדים, חדר כושר וגלישת WiFi ללא תוספת תשלום.

הטיפ שלנו בנושא הזמנת מלון בשיחת טלפון:

האזינו היטב לנציג שירות הלקוחות של בית המלון. הם עשויים לשאול אתכם שאלות כדי לוודא שהם מבינים את ההזמנה שלכם.

איך בוחרים מלון?

חפשו מבצעים והנחות: מלונות רבים מציעים מבצעים והנחות, במיוחד בתקופות הפחות עמוסות. כדאי לבדוק אם ישנם מבצעים או הנחות זמינים עבור המלון שאתם מעוניינים בו. בנוסף נסו לבדוק ערים שונות -בישראל יש ערים רבות עם מלונות – כמו נתניה, ים המלח, ירושלים, תל אביב, וגם חיפה.

מעוניינים להזמין מלון בעצמכם ולהמנע משיחת טלפון עם נציג? ריכזנו עבורכם את האתרים הטובים ביותר ברשת להזמנת מלון אונליין:

מחפשים עורך דין לענייני משפחה במחיר הוגן? התקשרו עכשיו לעורך דין אמיר בר-לב:

מעל 28 שנות ניסיון רק בדיני משפחה!