ויזה כאל עסקים: טלפון אחד ואתם הופכים עצמאים באמת

ויזה כאל עסקים: טלפון אחד ואתם הופכים עצמאים באמת

אז על מה תכלס אתם הולכים לקרוא כאן? על ויזה כאל, מוקד העסקים שלה ואיך משיגים אותו בדרך המהירה ביותר. בנוסף: איזה שירותים עסקיים מציעה ויזה כאל ללקוחות שלה והאם הם בכלל משתלמים? כל הפרטים בכתבה.

ויזה כאל עסקים טלפון

freepik

תקציר מהיר: ישר בתחילת הכתבה מחכה לכם מספר טלפון של ויזה כאל מוקד עסקים לשיחה בקליק.בהמשך: על מה בדיוק מדברים שאומרים ויזה כאל מוקד עסקים? נדבר גם יתרונות שמקבלים עסקים שמצטרפים אל השירות העסקי של ויזה. נסביר בכמה מילים איך מצטרפים אל ויזה עסקים ומה ההבדל בין מסלולי הסליקה השונים.

תוכן עניינים בכתבה

ויזה כאל עסקים טלפון

מספר טלפון לשיחה ישירה אל ויזה כאל עסקים כאן: 

(קליק לשיחה ישירה)

שאר מספרי הטלפון של ויזה כאל עסקים כאן: 

(קליק למעבר)

ויזה כאל מוקד עסקים - מה זה בכלל?

קצת רקע: החברה האם – ויזה – היא אחת מחברות האשראי הגדולות בעולם.ויזה כאל היא חברה ישראלית המספקת בין היתר שירותים פיננסים לעסקים. 

מוקד העסקים של ויזה כאל הוא שירות המסייע לעסקים בנושאים הקשורים לכרטיסי אשראי עסקיים. השירות מספק מגוון רחב של שירותים:

  1. שירותי סליקה דיגיטליים
  2. שירותי סליקה פיסיים בחנויות ועסקים
  3. פתרון בעיות טכניות במסופים
  4. מערכות שיווק וקידום
  5. עמודי תשלום לחנויות איקומרס 
  6. הלוואות למטרות עסקים
  7. ועוד ועוד
מה היתרונות שמקבלים עסקים משימוש בפלטפורמה של של ויזה כאל?
ישנם יתרונות רבים לעסקים המשתמשים במוקד העסקים של ויזה כאל:

חיסכון בזמן וכסף: מוקד העסקים של ויזה כאל מספק שירותים רבים שיכולים לחסוך לעסקים זמן וכסף. לדוגמה, מוקד העסקים יכול לעזור לעסקים בפתרון בעיות טכניות, בניהול חשבונות ובדיווחים.

שיפור השירות ללקוחות: מוקד העסקים של ויזה כאל יכול לעזור לעסקים לשפר את השירות ללקוחות. לדוגמה, מוקד העסקים יכול לספק ללקוחות מידע על כרטיסי אשראי עסקיים, לעזור להם לפתור בעיות ולענות על שאלות.

צמיחה עסקית: מוקד העסקים של ויזה כאל יכול לעזור לעסקים לצמוח. לדוגמה, מוקד העסקים יכול לספק לעסקים מידע על הזדמנויות עסקיות, לסייע להם לפתח אסטרטגיה עסקית ולעזור להם לגייס כספים.

איך ניתן להצטרף לשירות העסקים של ויזה כאל?

עסקים המעוניינים להצטרף לשירות העסקים של ויזה כאל יכולים לעשות זאת באינטרנט או בטלפון (ראו מספר טלפון בתחילת הכתבה). בעת ההצטרפות, העסקים יצטרכו לספק מידע על החברה, כגון שם החברה, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני ומספר תיק ברשויות המס.

ויזה כאל מציגה - שירותי סליקה מקצועיים

ויזה כאל מציעה מגוון רחב של שירותי סליקה לעסקים:

סליקת כרטיסי אשראי פיזיים: שירות זה מאפשר לעסקים לקבל תשלום בכרטיסי אשראי פיזיים, כגון כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב וכרטיסי דביט.

סליקת כרטיסי אשראי בדיגיטל: שירות זה מאפשר לעסקים לקבל תשלום בכרטיסי אשראי דיגיטליים, כגון כרטיסי אשראי באינטרנט וכרטיסי אשראי בטלפון.

סליקת כרטיסי אשראי בינלאומיים: שירות זה מאפשר לעסקים לקבל תשלום בכרטיסי אשראי בינלאומיים, כגון כרטיסי אשראי אמריקאיים, כרטיסי אשראי אירופיים וכרטיסי אשראי אסייתיים.

שירותי הסליקה של ויזה כאל זמינים לעסקים בכל הגדלים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות גדולות. השירותים מציעים מגוון רחב של תכונות ואפשרויות, כך שעסקים יכולים להתאים את השירותים לצרכיהם ולדרישותיהם.

שימו לב שתמיד כדאי להיות מעודכנים בשעות הפתיחה של מוקד העסקים של ויזה כאל.

 

בתקופה בה האינטרנט מוצף במידע, וקשה לדעת על איזה אתר אפשר לסמוך – ספר טלפונים דיגיטלי מתחייב לאמינות ברמה הגבוהה ביותר בקשר למספרים ודרכי ההתקשרות עם שירותי הלקוחות של החברות הגדולות.

עוד כתבות מעניינות בספר טלפונים דיגיטלי:

מחפשים עורך דין לענייני משפחה במחיר הוגן? התקשרו עכשיו לעורך דין אמיר בר-לב:

מעל 28 שנות ניסיון רק בדיני משפחה!