שחר און שחר און סמינרים במלונות - טלפון ישיר:

צוות שירות הלקוחות של שחר און זמין עבורכם 6 ימים בשבוע, ויענה לכם על כל שאלה ובקשה בנעימות ובמקצועיות. הם יעזרו לכם לבחור את הסדנא, הקורס או הפעילות המתאימה ביותר עבורכם, תוך התחשבות בצרכים, ברצונות ובתקציב שלכם. ואם נתקלתם בבעיה? צוות שירות הלקוחות יעשה כל מאמץ כדי לפתור אותה במהירות וביעילות.

מה עוד אתם צריכים משחר און?

***שחר און היא עמותה שמטרתה לעזור לחבר'ה ישראלים למצוא עבודה ולהצליח בחיים. העמותה מציעה מגוון תוכניות ושירותים, כגון הכשרות מקצועיות, ייעוץ תעסוקתי והכוונה אישית. עמותת שחר און מקיימת קורסים, סמינרים וסדנאות, בין היתר, במגוון מלונות ברחבי הארץ.

אתר שחר און הוא המקום המושלם עבורכם! באתר תוכלו למצוא היצע רחב של קורסים והשתלמויות, קורסים לגמול השתלמות, קורסים מקצועיים ועוד. לכל רמת ידע. היכנסו עכשיו לאתר שחר און ותתחילו במסע של צמיחה והתפתחות אישית!

הסמינרים של שחר און מועברים על ידי מיטב המרצים והמומחים בתחומם. בעמותה מציעים לכם למידה חווייתית ומרתקת: שיטות למידה חדשניות ומגוונות, סדנאות מעשיות, הרצאות מרתקות ועוד. יחס אישי ותמיכה: צוות מקצועי ומיומן שילווה אתכם לאורך כל התהליך. הזדמנות להכיר אנשים חדשים: יצירת קשרים חברתיים משמעותיים עם אנשים שחולקים את תחומי העניין שלכם. תעודות והכשרות: תעודות מקצועיות מטעם גופים מוכרים. הסמינרים של שחר און יעזרו לכם: לפתח את הכישורים והיכולות שלכם.
 התקדם בחייכם האישיים והמקצועיים. להגשים את החלומות שלכם.

שעות פעילות מוקד שחר און

שעות פעילות המוקד

ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00

ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:00

לסיכום; איזה מידע תמצאו בעמוד של שחר און?

● מספר טלפון – עבור הגעה אל שירות לקוחות של שחר און.

● כתובת אתר האינטרנט של שחר און – לגבי סמינרים במלונות (אבל לא רק).

● שעות פעילות עדכניות של מוקד המכירות בנושא סמינרים וקורסים של שחר און.

הסבר – אודות עמותת שחר און והקשר שלה לפיתוח צעירים.

● טיפים – שכדאי להכיר לפני שמתקשרים אל שחר און.

אודות שחר און

על פי אתר שחר און – העמותות לקידום מקצועי-חברתי:
"בשנת 1999 קמו העמותות לקידום מקצועי-חברתי בעקבות הסכם קיבוצי בין הסתדרות העובדים, משרד האוצר והמעסיקים ומאז העמותה עובדת כדי להקנות לעובדים הטבות בשכר ובגמול ההשתלמות. אנו מציבים לעצמנו כמטרה לאפשר לעובדים ללמוד ולהרחיב את השכלתם, כך שתפתח בפניהם הדלת להתקדם במקום העבודה שלהם ולשפר את איכות חייהם. כל עובד בדרג מנהלי זכאי להצטרף לעמותה על פי ההסכם הקיבוצי כך שהמעסיק הוא זה שנושא על עצמו את תשלום דמי החברות השנתיים.

זכאויות
עמית יכול לממש זכאות במסגרת סמינר שאורגן ע"י ועד העובדים במקום העבודה, או לבחור מתוך מגוון הסמינרים של העמותה בבתי המלון בסבסוד של 1400 ₪ לסמינר, במגוון רחב של תחומים ובמועדים משתנים. עובד שלא מימש את זכאותו להשתתף בסמינר במהלך השנה החולפת, יכול לממש 50% מהזכאות בשנה שלאחר מכן, מבלי לגרוע בזכויות המגיעות לו בגין השנה החדשה.

מעו"ף להשכלה
העמותה לקידום מקצועי-חברתי ממשיכה לעבוד כדי להנגיש את הפעילות שלה לכל אחת ואחד מהעמיתים בה. בדיוק לשם כך הוחלט על יוזמה חדשה והיא תכנית "מעו"ף להשכלה". תכנית "מעו"ף להשכלה" הרחיבה בצורה ניכרת את אפשרויות הלימוד המוצעות לעובדים. מעתה, לא רק סמינרים מרוכזים בבתי מלון, אלא מגוון רחב של קורסים שמתקיימים סמוך למקום המגורים והעבודה של העמיתים בעלות שווה לכל כיס. השילוב של נגישות, זמינות ועלות נמוכה גרם לתנופה בהליך ההשכלה של העמיתים וכיום אלפי עובדים נוטלים חלק בקורסים של העמותות לקידום מקצועי-חברתי ומממשים את החזון המשולב של שיפור עצמי והתקדמות במקום העבודה.

גמול השתלמות
גמול ההשתלמות מאפשר תוספת שכר בגובה עדכני לגמול המוזן, המופרש גם לכספי הפרישה בנוסף. הקורסים אותם מעמידה העמותה לקידום מקצועי-חברתי מוכרים לצורך קבלת גמול ההשתלמות וכל עמית זכאי ללמוד בהם בעלות מסובסדת, במיקום נוח לעובד ובמגוון עשיר של תחומי עניין.

שכר לימוד
העמותות לקידום מקצועי-חברתי מאפשרות לעמית לקבל סיוע בשכר לימוד בהשתלמויות ובקורסים המוכרים לגמול על ידי משרד החינוך או מלגת לימודים לקורס גמול מיוחד המוכר ע"י מרכז השלטון המקומי ואשר נועדו לקידומו המקצועי או האישי….."

הסקירה שלנו:

עמותת שחר און היא עמותה ישראלית הפועלת לקידום מקצועי חברתי של עובדים. העמותה הוקמה בשנת על ידי קבוצת אנשי עסקים ויזמים ישראלים, והיא פועלת במטרה לאפשר לעובדים ללמוד ולהרחיב את השכלתם, כך שתפתח בפניהם את הדלת להתקדם במקום העבודה שלהם ולשפר את איכות חייהם.

עמותה שחר און מציעה מגוון רחב של קורסים והשתלמויות מקצועיות לעובדים, במגוון תחומים, כולל:

  • ניהול: קורסים והשתלמויות בתחומי הניהול, כגון ניהול עובדים, ניהול פרויקטים, ניהול משאבי אנוש, ועוד.
  • טכנולוגיה: קורסים והשתלמויות בתחומי הטכנולוגיה, כגון פיתוח תוכנה, שיווק דיגיטלי, ענן, ועוד.
  • מקצועות חופשיים: קורסים והשתלמויות בתחומי המקצועות החופשיים, כגון עיצוב, שיווק, כתיבה, ועוד.

הקורסים וההשתלמויות של עמותת שחר און נערכים במגוון פורמטים, כולל:

  • קורסים מקוונים: קורסים שניתן ללמוד מרחוק, באמצעות מחשב או טלפון חכם.
  • קורסים במרכזים לימודיים: קורסים הנערכים במרכזים לימודיים ברחבי הארץ.
  • קורסים בהתמחויות: קורסים המאפשרים לעובדים להתמחות בתחום מסוים.

עמיתה שחר און פועלת בשיתוף פעולה עם מגוון גופים, כולל:

  • ממשלת ישראל: העמותה מקבלת תמיכה מהממשלה, במסגרת הסכמי השכר עם ארגוני העובדים.
  • מעסיקים: העמותה עובדת בשיתוף פעולה עם מעסיקים, במטרה לאפשר לעובדים שלהם ללמוד ולהתפתח מקצועית.
  • ארגונים עסקיים: העמותה עובדת בשיתוף פעולה עם ארגונים עסקיים, במטרה להציע קורסים והשתלמויות בתחומים הקשורים לפעילותם של הארגונים.

עמיתה שחר און היא עמותה חשובה המקדמת את ההשכלה וההתפתחות המקצועית של עובדים בישראל. העמותה פועלת במגוון דרכים, ומאפשרת לעובדים ללמוד ולהתפתח מקצועית, כך שיוכלו להתקדם במקום העבודה שלהם ולשפר את איכות חייהם.

און שחר היא עמותה ישראלית הפועלת לקידום מקצועי, חברתי וכלכלי של צעירים ישראלים. העמותה הוקמה בשנת 1995 על ידי קבוצת אנשי עסקים ואנשי חינוך, מתוך תפיסה כי צעירים ישראלים הם משאב חשוב לחברה הישראלית, וכי יש להשקיע בהם כדי להבטיח את עתיד המדינה.

במהלך 25 שנות פעילותה, העמותה סיפקה הזדמנויות לפיתוח מקצועי ועצמי ליותר מ-100,000 צעירים ישראלים. העמותה מציעה מגוון רחב של תוכניות, קורסים והכשרות, בתחומים רבים ומגוונים, כגון:

  • תעסוקה: העמותה מציעה תוכניות סיוע תעסוקתי, כגון סיוע בהכנת קורות חיים, חיפוש עבודה והכנה לראיונות עבודה.
  • חינוך: העמותה מציעה קורסים והכשרות מקצועיות, כגון קורסים בתחומי המחשבים, הניהול, המכירות ועוד.
  • יזמות: העמותה מציעה תוכניות ליווי והכשרה ליזמים צעירים.
  • פיתוח אישי: העמותה מציעה תוכניות העשרה ופיתוח אישי, כגון תוכניות להעצמה אישית, מנהיגות ועוד.

מטרות העמותה הן:

  • לסייע לצעירים ישראלים למצוא תעסוקה איכותית ומתאימה.
  • לקדם את הקריירה של צעירים ישראלים.
  • לפתח את היכולות והכישורים של צעירים ישראלים.
  • לעודד יזמות בקרב צעירים ישראלים.
שחר און - שירות לקוחות

שירות הלקוחות של עמותת שחר און נחשב למצוין. העמותה מעסיקה צוות עובדים מקצועי ומסור, המחויב לספק ללקוחות מענה איכותי ומהיר.

צוות שירות הלקוחות של עמותת שחר און זמין 24/7, באמצעות מספר הטלפון, הדוא"ל והצ'אט האינטרנטי. הצוות יענה על כל שאלה או בקשה, ויעשה כל מאמץ כדי לעזור ללקוחות למצוא את הקורסים וההשתלמויות המתאימים עבורם.

בהתבסס על חוות דעת של לקוחות, שירות הלקוחות של עמותת שחר און נחשב למהיר, יעיל ומקצועי. הלקוחות מציינים שהצוות היה אדיב, סבלני ומסור, והם קיבלו את המענה הדרוש להם במהירות וביעילות.

להלן כמה דוגמאות לחוות דעת של לקוחות על שירות הלקוחות של עמותת שחר און:

"פניתי לשירות הלקוחות של עמותת שחר און כדי לקבל מידע על קורס מסוים. הצוות היה אדיב ומקצועי, והוא ענה על כל השאלות שלי בצורה ברורה ומדויקת."
"פניתי לשירות הלקוחות של עמותת שחר און כדי לקבל עזרה בהרשמה לקורס. הצוות היה יעיל ומהיר, והוא עזר לי להירשם לקורס במהירות ובקלות."
"פניתי לשירות הלקוחות של עמותת שחר און כדי לבטל הרשמה לקורס. הצוות היה סבלני ומבין, והוא עזר לי לבטל את ההרשמה ללא בעיות."

עדויות ממשתתפים בתוכניות העמותה

"התוכנית של און שחר עזרה לי למצוא את הדרך שלי בחיים. זכיתי להכוונה מקצועית וליווי אישי, שהיו חיוניים עבורי כדי למצוא את העבודה המתאימה לי." – דנה, סטודנטית למשפטים

"התוכנית של און שחר עזרה לי לפתח את היכולות שלי כיזם. למדתי מה לעשות כדי להקים עסק מצליח, וקיבלתי תמיכה והכוונה מעמיתים וגורמים מקצועיים." – בן, יזם צעיר

"התוכנית של און שחר עזרה לי למצוא את עצמי. למדתי להכיר את עצמי טוב יותר, ומצאתי את הדרך להשתמש בכישורים שלי כדי לתרום לחברה." – שיר, מתנדבת בקהילה

שחר און - קורסים

און שחר: תוכניות שמשנות חיים

און שחר היא עמותה ישראלית הפועלת לקידום מקצועי, חברתי וכלכלי של צעירים ישראלים. העמותה מציעה מגוון רחב של תוכניות, קורסים והכשרות, המסייעים לצעירים לפתח את הכישורים והכישורים שלהם, ולמצוא תעסוקה איכותית ומתאימה.

קורסים והכשרות מקצועיות

און שחר מציעה מגוון רחב של קורסים והכשרות מקצועיות, בתחומים רבים ומגוונים, כגון:

  • מחשבים
  • ניהול
  • מכירות
  • שירות לקוחות
  • שיווק
  • עיצוב
  • הנדסה
  • חינוך
  • בריאות

הקורסים וההכשרות של און שחר מועברים על ידי מרצים מנוסים ומקצועיים, ומעניקים למשתתפים את הידע והכלים הדרושים כדי להצליח בתחום המקצועי שלהם.

תוכניות סיוע תעסוקתי

און שחר מציעה גם תוכניות סיוע תעסוקתי, המסייעות לצעירים למצוא עבודה איכותית ומתאימה. התוכניות כוללות סיוע בהכנת קורות חיים, חיפוש עבודה והכנה לראיונות עבודה.

תוכניות העשרה ופיתוח אישי

און שחר מציעה גם תוכניות העשרה ופיתוח אישי, המסייעות לצעירים לפתח את היכולות והכישורים האישיים שלהם. התוכניות כוללות תוכניות להעצמה אישית, מנהיגות ועוד.

יתרונות התוכניות

תוכניות העמותה מציעות יתרונות רבים למשתתפים, ביניהם:

  • פיתוח כישורים ויכולות מקצועיות
  • שיפור הסיכויים למצוא עבודה איכותית ומתאימה
  • פיתוח אישי וקרייריסטי
  • הזדמנויות ל networking וליצירת קשרים עם מעסיקים

און שחר: השפעה משמעותית על החברה הישראלית

און שחר היא עמותה ישראלית הפועלת לקידום מקצועי, חברתי וכלכלי של צעירים ישראלים. העמותה מציעה מגוון רחב של תוכניות, קורסים והכשרות, המסייעים לצעירים לפתח את הכישורים והכישורים שלהם, ולמצוא תעסוקה איכותית ומתאימה.

השפעת העמותה על צעירים ישראלים היא משמעותית. העמותה מסייעת לצעירים למצוא תעסוקה, לפתח את הקריירה שלהם ולקדם את עצמם בחיים.

און שחר משתפת פעולה עם משרד העבודה והרווחה כדי לסייע לצעירים מהפריפריה

און שחר, עמותה ישראלית הפועלת לקידום מקצועי, חברתי וכלכלי של צעירים ישראלים, משתפת פעולה עם משרד העבודה והרווחה כדי לסייע לצעירים מהפריפריה. השיתוף פעולה כולל מגוון פעילויות, כגון:

  • תוכנית הכשרה מקצועית לצעירים מהפריפריה: התוכנית מציעה הכשרה מקצועית בתחומים מגוונים, כגון מחשבים, ניהול, מכירות ועוד. התוכנית פועלת בשיתוף פעולה עם מוסדות חינוך בפריפריה.
  • שירותי ייעוץ תעסוקתי לצעירים מהפריפריה: השירותים כוללים סיוע בהכנת קורות חיים, חיפוש עבודה והכנה לראיונות עבודה. השירותים ניתנים על ידי צוות מומחים של און שחר ומשרד העבודה והרווחה.
  • תוכנית שילוב תעסוקתי לצעירים מהפריפריה: התוכנית מסייעת לצעירים למצוא עבודה מתאימה בפריפריה. התוכנית כוללת סיוע מעסיקים, ליווי אישי ותוכנית התאקלמות במקום העבודה.

שיתוף הפעולה בין און שחר למשרד העבודה והרווחה מאפשר לעמותה להרחיב את פעילותה ולסייע ליותר צעירים מהפריפריה. השיתוף פעולה גם מאפשר לשני הגורמים לנצל את היתרונות שלהם כדי להשפיע בצורה משמעותית יותר על חייהם של צעירים מהפריפריה.

היתרונות של שיתופי פעולה בין גורמים שונים לקידום צעירים ישראלים:

  • יכולת להגיע ליותר צעירים: שיתופי פעולה בין גורמים שונים מאפשרים למגוון רחב יותר של צעירים לקבל את הסיוע והתמיכה הדרושים להם.
  • יכולת להציע מגוון רחב יותר של שירותים: שיתופי פעולה מאפשרים לגורמים שונים לשלב את הידע והניסיון שלהם כדי להציע מגוון רחב יותר של שירותים לצעירים.
  • יכולת להשפיע בצורה משמעותית יותר על חייהם של צעירים: שיתופי פעולה מאפשרים לגורמים שונים לעבוד יחד כדי להבטיח שצעירים יקבלו את הסיוע והתמיכה הדרושים להם כדי להצליח בחיים.

און שחר היא דוגמה מצוינת לחשיבות של שיתופי פעולה בין גורמים שונים לקידום צעירים ישראלים. השיתופי פעולה של העמותה עם משרד העבודה והרווחה מאפשר לה לעזור ליותר צעירים מהפריפריה למצוא תעסוקה איכותית ומתאימה.

למרות ההישגים הרבים של העמותה, היא עדיין מתמודדת עם אתגרים רבים, כגון:

  • מחסור במשאבים: העמותה נסמכת על תרומות ומתנדבים, והיא מתמודדת עם מחסור במשאבים כספיים ואחרים.
  • צורך בהרחבת הפעילות: העמותה פועלת במספר מוקדים ברחבי הארץ, אך היא זקוקה להרחיב את פעילותה כדי להגיע ליותר צעירים.
  • אתגרים חברתיים: העמותה פועלת לסייע לצעירים מרקעים שונים, כגון צעירים מהפריפריה, צעירים מהחברה הערבית וצעירים עם מוגבלויות. העמותה מתמודדת עם אתגרים חברתיים אלו כדי להבטיח שצעירים אלו יקבלו את הסיוע והתמיכה הדרושים להם.

אתגרים אלו עלולים לפגוע ביכולתה של העמותה להמשיך ולפעול בצורה יעילה. על מנת לעמוד באתגרים אלו, העמותה זקוקה להמשך תמיכה ציבורית.

הצורך בהמשך תמיכה

און שחר היא עמותה חשובה המשחקת תפקיד מרכזי בקידום צעירים ישראלים. העמותה מסייעת לצעירים למצוא תעסוקה, לפתח את הקריירה שלהם ולקדם את עצמם בחיים.

על מנת שהעמותה תוכל להמשיך ולפעול בצורה יעילה, היא זקוקה להמשך תמיכה ציבורית. תמיכה זו יכולה לבוא לידי ביטוי בתרומות כספיות, התנדבות בפעילות העמותה או קידום מודעות לפעילותה.

כיצד ניתן לתמוך בעמותה

ישנן מספר דרכים לתמוך בעמותת און שחר:

  • תרומות כספיות: תרומות כספיות הן הדרך העיקרית לתמוך בעמותה. ניתן לתרום באתר האינטרנט של העמותה או בקופות הצדקה.
  • התנדבות: העמותה זקוקה להתנדבות של אנשים מכל הגילאים והרקעים. ניתן להתנדב בפעילות העמותה במגוון תחומים, כגון הוראת כישורים מקצועיים, ייעוץ תעסוקתי והכוונה אישית.
  • קידום מודעות: ניתן לקדם את פעילות העמותה על ידי שיתוף תכנים מהאתר האינטרנט של העמותה ברשתות החברתיות או על ידי פנייה למכרים ולחברים.
שחר און - סמינרים במלונות

שחר און מציעה סמינרים במלונות ברחבי ישראל, המיועדים לצעירים המעוניינים לעבוד בתחום התיירות. הסמינרים כוללים הרצאות, תרגולים מעשיים וימי עבודה במלונות.

הסמינרים מתמקדים בנושאים הבאים:

  • שירות לקוחות: כיצד לספק שירות לקוחות מעולה ללקוחות המלון
  • ניהול זמן: כיצד לנהל את הזמן בצורה יעילה בעבודה
  • עבודה בצוות: כיצד לעבוד בצורה יעילה עם אחרים במקום העבודה
  • אנגלית עסקית: כיצד לתקשר בצורה יעילה באנגלית בעבודה

הסמינרים מיועדים לצעירים מכל הרקעים והניסיון, ואינם דורשים ידע או ניסיון קודם בתחום התיירות.

הסמינרים נערכים במלונות שונים ברחבי ישראל, ובהם:

  • מלון דן אילת
  • מלון לאונרדו פלאזה ירושלים
  • מלון פתאל תל אביב
  • מלון אסטרל נווה ים
  • מלון קראון פלאזה ירושלים

הסימנרים במלונות של שחר און הם הזדמנות מצוינת לצעירים המעוניינים לעבוד בתחום התיירות לרכוש את הכישורים והידע הדרושים כדי להצליח בעבודה.

9 טיפים לקבל שירות לקוחות טוב יותר בשיחת טלפון מנציגי שירות הלקוחות של שחר און
  1. התכוננו לשיחה. לפני שתתקשרו, קחו כמה דקות כדי לחשוב על מה שאתם רוצים לומר. זה יעזור לכם להיות ברורים וממוקדים בשיחה.
  2. היו נחמדים ומכבדים. נציגי שירות הלקוחות עושים כמיטב יכולתם לעזור לכם, אז חשוב להיות נחמדים ומכבדים כלפיהם.
  3. היו ברורים ומדויקים. כאשר אתם מסבירים את הבעיה שלכם, היו ברורים ומדויקים ככל האפשר. זה יעזור לנציג שירות הלקוחות להבין את הבעיה שלכם ולמצוא את הפתרון המתאים.
  4. היו סבלניים. נציגי שירות הלקוחות עשויים להיות עסוקים, אז היו סבלניים והמתינו עד שהם יוכלו לעזור לכם.
  5. הקשיבו למה שיש לנציג שירות הלקוחות לומר. נציגי שירות הלקוחות עשויים לשאול אתכם שאלות כדי להבין את הבעיה שלכם טוב יותר. הקשבה להם תעזור להם למצוא את הפתרון המתאים.
  6. שאלו שאלות. אם אתם לא מבינים משהו, אל תתביישו לשאול שאלות. נציגי שירות הלקוחות שם כדי לעזור לכם.
  7. היו מוכנים להתפשר. לפעמים, לא ניתן לפתור בעיות באופן מיידי. היו מוכנים להתפשר על פתרון זמני עד שהבעיה תיפתר סופית.
  8. היו מוכנים לתת משוב. אם אתם מרוצה משירות הלקוחות שקיבלת, אל תהססו לתת משוב חיובי. אם אתם לא מרוצה משירות הלקוחות שקיבלת, אל תהססו לתת משוב שלילי. משוב זה יכול לעזור לשחר און לשפר את שירות הלקוחות שלה.
  9. היו מוכנים להודות. בסוף השיחה, תודה לנציג שירות הלקוחות על העזרה. זה יעזור להם להרגיש מוערכים.

הנה כמה טיפים נוספים שיכולים לעזור לכם לקבל שירות לקוחות טוב יותר בשיחת טלפון עם מנציגי שירות הלקוחות של שחר און:

  • השתמשו בשם של נציג שירות הלקוחות. זה יעזור לכם לבנות קשר אישי עם נציג שירות הלקוחות.
  • הזכירו את מספר הפנייה שלכם. זה יעזור לנציג שירות הלקוחות לעקוב אחר הבעיה שלכם.
  • הקליטו את השיחה. אם אתם חוששים שלא תזכרו את כל המידע שנמסר לכם במהלך השיחה, תוכלו להקליט אותה.

אם אתם עוקבים אחר הטיפים הללו, תגדילו את הסיכויים לקבל שירות לקוחות טוב יותר בשיחת טלפון עם מנציגי שירות הלקוחות של שחר און.

נא לשים לב: אנחנו מתחייבים לתת לך שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר

באתר ספר טלפונים דיגיטלי אנחנו מרכזים את מספרי הטלפון ודרכי ההתקשרות עם שירות הלקוחות של החברות הגדולות. הסיבה שהקמנו את האתר היא שאנחנו יודעים ומבינים שכל כך קשה להשיג מספר טלפון של חברה, בדיוק כשאנחנו הכי זקוקים לו.

מחפשים עורך דין לענייני משפחה במחיר הוגן? התקשרו עכשיו לעורך דין אמיר בר-לב:

מעל 28 שנות ניסיון רק בדיני משפחה!